ארון הזזה 2 דלתות עם מראה חיצונית כפולה רוחבית, ברוחב 160 – דגם רום

3,375 4,375 

תכולה פנימית: ארון הזזה שתי דלתות בעיצוב ייחודי הכולל בתוכו 8 חללי אחסון נרחבים ונגישים, תא אחסון לתליית קולבים בצירוף מראה רוחבית כפולה בחזיתו.

הייחודיות שלנו: הארון מיוצר ממלמין כפול ויצוק המעניק חוזק לאורך טווח, מסילותיו עשויות אלומיניום איכותי של Hettich הגרמנית, קנטים עבים במיוחד המיוצרים במכשור מתקדם, כל דלתות המאובזרות במנגנון טריקה שקטה, וכן מבחר רחב של גוונים מיוחדים כדוגמת צבע יוטה, בטון, אלון מבוקע, שיש ועוד!

השדרוגים שלנו: ניתן לייצר את הארון מעץ סנדוויץ' יוקרתי המצופה פורמייקה למניעת רטיבות או שריטות, בנוסף, למקסם את שטחו באמצעות מגירות המאפשרות מיון ושליפה מהירה, וכן לשדרג את מסילותיהן של לבלום המוכרות. 

אחריות המוצר: 5 שנות אחריות עלינו באהבה. 

מידות:  

גובה – 240 ס"מ

רוחב – 162 ס"מ

עומק – 59 ס"מ

בחירה מצוינת! אנא בחר צבעים ותוספות לסיום​
לחצו כאן לסרטונים של הצבעים שלנו
[html_block id="0"]
    Reset options

סך של 400  ישולם עבור הובלה והרכבה ישירות למוביל

מעדיף שנחזור אליך? השאר פרטים

ארון הזזה איכותי בעיצוב אלגנטי המעניק חלל אחסון רב באמצעות חלוקת שטחו. 

הארון משתלב באופן הרמוני בכל חלל בו הוא יוצב אודות למראה הרוחבית הכפולה אשר מעניקה תחושת מרחב וכן גווניו המיוחדים אשר משתלבים בקלות יתרה. 

מפעלנו מייצר רהיטים כבר מעל לשלושים שנות וותק, תוך מתן דגש לכל רהיט ורהיט שיוצא מפתחו! באמצעות הטכנולוגיה הממוחשבת והחומרים האיכותיים עימם אנו עובדים, מתקבל ארון עם רמת גימור העולה על הדמיון. 

למעוניינים, ניתן לייצר את הארון מעץ סנדוויץ' עמיד וחזק המצופה פורמייקה וכן לבחור את הצבע והמידה המותאמים לכם ולהנות מהתאמה מושלמת.

מידות ייצור הארון והצבעים שבהם הוא מעוצב – ניתנים להתאמה אישית, כך שתקבלו בדיוק את מה שרציתם!

התאמה אישית של מידות והצבעים

אספקה מהירה

ייצור כחול לבן 

מהיצרן לצרכן

12 תשלומים ללא ריבית