ארון הזזה 3 דלתות בעיצוב עוצמתי המשולב מראה חיצונית, רוחב 240 – דגם נועם יוטה כהה יוטה בהיר

4,039 5,539 

תכולה פנימית: ארון הזזה עוצמתי הכולל שלוש דלתות הזזה עם מנגנון טריקה שקטה, מראה בחזיתו, וכן שטח אחסון בעל 14 חללים שווים בצירוף תא לתליית קולבים.

הייחודיות שלנו: ייצור הארון נעשה ממלמין איכותי כפול ויצוק המסייע לשמור על עמידותו לאורך הזמן, קנטים עבים במיוחד אשר מיוצרים במכשור מתקדם, מסילות אלומיניום נהדרות ועמידות של חברת Hettich, מנגנון טריקה שקטה לכל אחת מדלתות הארון, וכן מבחר צבעים רחב המאפשר התאמה מושלמת לחלל החדר.

השדרוגים שלנו: ניתן לייצר את הארון מסנדוויץ' המצופה פורמייקה התורם למניעת רטיבות, שריטות וכיוצ"ב. בנוסף, בכדי למקסם את החלל בו, ניתן לשדרג את הארון עם מגירות וכן לשנות את מסילותיהן לבלום(Blum) הנהדרות.

אחריות המוצר: קבלו מאיתנו במתנה 5 שנות אחריות.

מידות:

גובה – 240 ס"מ

רוחב – 241.5 ס"מ

עומק – 59 ס"מ

בחירה מצוינת! אנא בחר צבעים ותוספות לסיום​
לחצו כאן לסרטונים של הצבעים שלנו
[html_block id="21448"]
    Reset options

סך של 500  ישולם עבור הובלה והרכבה ישירות למוביל

מעדיף שנחזור אליך? השאר פרטים

עצרו את החיפושים! מצאתם את הבחירה המושלמת עבורכם! בזכות עיצובו החדשני, וחלל האחסון הרב שיש בו, ארון הזזה יעניק לכם את כל מה שאתם צריכים. 14

 חללי אחסון, מוט לתליית קולבים, מראה איכותית ועבה וכן אופציה לשדרוג על ידיד הוספת מגירות המאפשרות ארגון פרטי ונוח אף יותר! בזכות מראהו של הארון, ניתן לשלבו בחלל החדר באופן הרמוני ובקלות יתרה. 

מפעלנו פועל כבר למעלה מ-30 שנים בייצור רהיטים, ועושה זאת נאמה באמצעות בקרת איכות מחמירה וכן שימוש בטכנולוגית האוטומציה הממוחשבת המעניקה רמת גימור בלתי מתפשרת. 

לשאלות, צרו איתו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

גווני ומידות ייצור הארון ניתנים להתאמה אישית – ע"פ טעמכם! צרו עמנו קשר לטובת עיצוב הרהיט האידיאלי עבורכם!

התאמה אישית של מידות והצבעים

אספקה מהירה

ייצור כחול לבן 

מהיצרן לצרכן

12 תשלומים ללא ריבית