פינת האוכל מהווה את מקום שבו הדרישה שלנו לפונקציונליות ודקורטיביות נפגשים. מצד אחד, אנו שואפים שפינת האוכל תהיה נוחה ושימושית ומצד שני ממש חשוב לנו שהיא תיראה מושלם. אז איך עושים זאת בצורה חכמה והופכים את פינת האוכל למקום הכי כיפי בבית? כל התשובות בכתבה הבאה.

 

בחרו שולחן בגודל המתאים

פינת האוכל צריכה להתאים באופן מדויק לחלל העומד לרשותכם ולאפשר לכם מידה רבה של תזוזה כאשר אתם ניגשים לזלול את המנה הבאה. חשוב גם שיהיה מספיק מקום לכיסאות ולתזוזה שלהם בתוך המתחם. לכן, חשוב שתבחרו שולחן אוכל במידה הנכונה והעדיפו שולחנות אשר מתקפלים ונפתחים בקלות. טיפ שתמיד כדאי לקחת בחשבון כאשר רוצים לארח בצורה מהנה.

 

העדיפו כסאות עם ריפוד איכותי

כיסאות עם ריפוד איכותי יאפשרו לכם לשבת לאורך זמן רב, בצורה מהנה ומבלי לסבול מכאבי גב. לכן, מומלץ להימנע מרכישה של כיסאות שרק נראים נפלא אך ממש לא מהנים לישיבה. בנוסף, סוג הריפוד משפיע גם על מידת ההזעה שלכם (עניין קריטי בקיץ הישראלי) ולכן חשוב לתת את הדעת על סוג האריג אשר מרכיב את הריפוד. אחרי הכל, אף אחד לא נהנה כאשר הוא מזיע.

 

שלטו באור ובצעו הצללה דקורטיבית בשעות בין הערביים בעזרת תריסים איכותיים

כדי להגיע לרמת האור האופטימלית בכל רגע וליצור את האווירה המהנה בפינת הישיבה – חשוב שיהיו לכם תריסים איכותיים. העדיפו תריסים חשמליים אשר תוכלו לשלוט בהם מבלי לקום באמצע הארוחה ואשר יוכלו למסך בקלות את קרני השמש וליצור פרטיות. אם בכל זאת תעדיפו בסופו של דברים תריסי גלילה ידניים, דעו שהתקלות בהם נפוצות יותר. בכל אופן, לנו יש טכנאי מומחה לתיקון תריסי גלילה להמליץ עליו.

 

הוסיפו ארון גדול או מזווה שווה

כולנו יודעים שהכי כיף להתנפל על המזווה או על ארון המטבח בסוף כל יום עבודה. מסיבה זו, כדאי לבחור בארונות ובמזווה אשר עשויים מחומרים איכותיים ומגיעים בנפח שמתאים לכל הדברים הטובים שכולנו אוהבים. שימו לב למרחק ולמזווה מפינת האוכל – אתם לא תאמינו עד כמה ארון שמותקן באופן קרוב לשולחן יהפוך לכם את החיים לקלים יותר.

 

שימו לב לדברים הקטנים (ואף מילה על אקססוריז)

מחקרים רבים הוכיחו שיש קשר בין אלמנטים כמו צבעים, סאונד ותאורה על מידת האושר שאנו חשים ומידת ההנאה שלנו ממקום מסוים. לכן, בחרו גוונים שעושים לכם טוב, השתדלו להאיר אותם באופן אשר יזמין אתכם לשבת שעות ואל תשכחו להוסיף טאצ' של מוזיקה כאשר אתם יושבים לארוחה. אתם לא תאמינו איך אפשר לשדרג כל רגע על ידי תשומת לב אמיתית לדברים הקטנים.

שורה תחתונה: בחירה נכונה בשולחן, השקעה בארון ומחשבה על רמת האור – יאפשרו לכם להפוך את פינת האוכל שלכם לפנינה של ממש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *