החלטתם שאתם משדרגים את הלוק של הדירה ומחליפים לריהוט חדש? זה הזמן לנצל באופן אופטימלי את הריהוט הישן שלכם. החל ממכירת הריהוט, דרך שימור ועד למסירתו לארגונים אשר עוזרים לאחרים – הנה כמה דרכים להיפטר מהריהוט הישן שלכם בקלאס.

 

מכירת הריהוט באתרי האינטרנט השונים

כיום יש שוק אדיר לריהוט יד שנייה ואפשרות של ממש לעשות כסף לא רע ממכירת הריהוט הישן שלכם. במידה והריהוט שלכם עדיין שומר על המראה שלו או לחלופין אם הוא נעשה בהזמנה אישית על ידי אומן בעל שם, ניתן למכור אותו. לוחות המודעות מלאים במתעניינים אשר ישמחו לשלם לכם עבור ריהוט איכותי שניתן להשתמש בו שוב.

 

שימור ושחזור הריהוט הישן כי אין כמו DIY

במידה ויש לכם ריהוט עץ, כדאי שתדעו שאתם יכולים לבצע שיחזור ושימור שלו וליהנות משעות של הנאה משפחתית משותפת. למרות שהעניין מתאים למי שמתעניין בעולמות ה- DIY, אין צורך בידע קודם בשביל להתמכר לחוויה. במידה והתוצאות יהיו גם טובות, הרי שתמיד ניתן למכור את הריהוט באחד משווקי הפשפשים הקרובים למקום מגוריכם.

 

תרומת הריהוט לארגוני סיוע והרווחה ברחבי הארץ

תרומת הרהיטים הישנים שלכם לאחד ממאות הארגונים הפילנטרופיים אשר פועלים בישראל יאפשר לכם לדעת שאתם עוזרים לקהילה ועושים מעשה ראוי להערכה. רבים מאותם ארגונים ישמחו לעזור ולשכור את השירותים של חברות שמתמחות בפינוי דירה מריהוט ישן – בתמורה לריהוט שלכם. כל זאת כמובן, במידה ומדובר בריהוט אשר נמצא עדיין במצב טוב ואשר ניתן לעשות בו שימוש חוזר.

 

מסירת הריהוט לחברים ובני משפחה

מסירה של הריהוט לחברים, קולגות לעבודה או בני משפחה שיצאו לראשונה לעצמאות ועברו דירה – היא עוד אפשרות שכדאי לכם לשקול. מדובר כאן ב- WIN WIN משום שאתם תוכלו ליהנות מפינוי הדירה והם ואילו הצד השני יזכה לחסוך כסף בקנייה של תכולה לדירה. לכן, לפני שאתם זורקים את הריהוט לאשפה – שאלו את המכרים שלכם מי זקוק לעזרה.

 

אחסון הריהוט במקלט

אחסון הריהוט במקלט הוא לא פתרון קבוע אולם הוא יאפשר לכם לנצל את הספייס המיותר אשר קיים במקלט של הבניין ולהפוך אותו למזמין יותר. על ידי ריהוט המקלט, תוכלו לחסוך מקום יקר בבית – ללא עלות או התחייבות כלשהי. כך, שאתם תוכלו לרוקן את הדירה מבלי להיפרד באופן סופי מהריהוט אשר שימש אתכם שנים רבות (כמובן לאחר אישור מוועד הבית).

 

זריקת הריהוט לאשפה

אם כל האפשרויות המוצגות בכתבה אינן רלוונטיות בעבורכם, תמיד ניתן לזרוק את הריהוט הישן לאשפה. יחד עם זאת, שווה לבדוק אם לא ניתן למחזר את העץ ולמסור אותו לנגריה, להעביר את המתכת לשימוש נוסף או לכל הפחות – לצמצם את השטח שהריהוט תופס במכולת האשפה. אחרי הכל, חשוב לשמור גם על הסביבה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *