אם הבית הוא מקום מבטחים מן העולם החדר האישי הוא המקום הבטוח ביותר בעולם. לכן, בחירת חדר המתאים לילד שמאוכלס בו יכול להשפיע על אופי הילד לא פחות מהסדרות והתרבות ממנה הוא בא. בין אם אתם הורים לילד או ילדה צעיר או בוגר, למאמר הקרוב נציג 5 חדרי שינה נהדרים שמתאימים לכל אחד.

לקולקציה המלאה: חדרי ילדים

 

חדר ילדים דגם איתי הפונקציונלי

חדר ילדים מדגם איתי כולל בתוכו מיטה וחצי, ארון הזזה גדול ואף ספרייה המאפשרת אכסון לא רק של בגדים אלא ספרים, צעצועים וכל העולה על רוחם שלכם או של ילדיכם. כל כמו כל הריטים עשויים חומרים מיוחדים המאפשרים לנו לנקות ולרחוץ בקלות גם את האורונות וגם את הרצפה, שכן המיטה מוגבעת מעל הרצפה. ועל כל אלא, ניתן להוסיף מיטה נוספת או גדולה יותר, אורנות שונים ולעצב את החדר כאוות נפשיכם, צבע צורה וכו' כולם ניתנים לשינוי.וכן, יהפכו אותו למתאים ביותר עבור ילדיכם.

 

חדר ילדים דגם בר המודרני

חדר הילדים הזה הוא הנקי ביותר מבחינת העיצוב שלו. עיצוב מודרני עם קוים ישרים כדי לתת תחושה של תחכום וקידמה. אם הילד שלכם אוהב מחשבים החדר הזה הוא בידוק בשבילו. החדר כולל מיטת ילדים מוגבהת כדי לאפשר נקיון מתחת למיטה, שולח כתיבה, כוורת לכלי בית ספר, מגירות ותאי אכסון. כמו כן, ניתן להוסיף ולהחסיר דברים בחדר כמו מקום מיוחד למחשב ועוד. כמו כן, כלל הפריטים בחדר עמידים לשריטות וניתנים לרחיצה.

 

חדר ילדים דגם ים לנסיכות

להורים עם נסיכה קטנה בבית, חדר הילדים מדגם ים הוא החדר המושלם בשבילכם. החדר כולל ארון גדול, ספריה, שולחן כתיבה המאפשר מקום למחשב, כוורת וארון קטן לאיפור צעצועים וכו'. כמו כן, ניתן לנקות את החדר ביתר נוחות שכן ניתן לנקות מתחת לרצפה ללא צורך בהוזזה של המיטה, כלל החלקים בחדר עמידים בפני שריטות וניתן לרחוץ אותם, כך למעשה ניתן לשמור על החדר נקי ביתר קלות.

 

חדר ילדים דגם כלנית הנקי

חלק מהחדרים מתאימים יותר לבנים וחלקים לבנות, חדר זה הוא המתאים ביותר להורים שכן, ניקוי חדר זה הוא הקל ביותר. כלל המרכיבים בחדר מוגבהים מהקרקע ומאפשרים נקיון החדר ביתר קלות ובנוסף עשויים חומרים מיוחדים המונעים שריטות "מלמין" מציפוי מלמין, תו תקן מחמיר ופרזול גרמני. אך לא רק נקיון חשוב בחדר, המרכיבים עצמם מאפשרים חופש פעולה מלא, שכן החדר כולל ספריה גדולה, ארון הזזה ומיטת ילדים.

 

שמש חדר ילדים הנבחר לכבוד 2020 

אמנם החורף בארץ לא קשה במיוחד אך בימים הקרים אחד הדברים הנעימים ביותר הוא להיות בבית מלא עץ עם כוס שוקו חמה וסמיכה עבה. שמש הוא שם קצת מבלבל שכן כלל החדר עשוי עץ יפייפה המזמין את המתגורר בחדר להשאר בו ולהרגיש הכי בבית בעולם. החדר כולל כוורת גדולה, מיטת ילדים, ספריה למחשב וארונית לציוד. כמו כן, כלל המרכיבים בחדר מצופים חומרים המונעים שריטות ומאפשרים נקיון קל גם של עץ. אז אם הילד שלכם הוא אינטרוברט ואוהב אות החדר, דגם שמש הוא החדר המושלם בשבילו.

 

סיכום

לכל אדם מתאים סגנון שונה חלקנו אוהבים חורף וחלקנו קיץ חלקנו אוהבים להיות בבית כמה שיותר זמן וחלקנו מעדיפים לברוח החוצה. אך, חדר נעים הוא משהו שתמיד כיף לחזור אליו. שימו לב כי החדרים הם עיצוב אחיד ובעל ייחוד, אך ניתן לשנות את הצבע הצורה והחומר ממנו עשויים החדרים כדי לאפשר התאמה מלאה לאדם שאמור להתגורר בו. ובקלוקציות הנבחרות במאמר אי אפשר לטעות, אז צאו לבחור את החדר לילד שלכם לשנה החדשה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *