מיטה היא המקום החשוב ביותר בבית ומיטה וחצי הוא הפתרון המושלם לילדים המארחים חברים או שעוד רגע מתחילים את חיי החיזור שלהם וצריכים מיטה גדולה יותר ממיטת יחיד.

כמו לנו, גם לילדים שלנו נראה לדאוג למיטה נוחה שתאפשר להם לישון שינה שתעזור להם לגדול ולצמוח ומרווחת מספיק כדי לאפשר להם להגיש חופשיים ומיוחדים. מיטה וחצי היא השילוב המושלם בין השניים גדולה מספיק אך לא מידי. אז, הנה חמש קולקציות מיטה וחצי שכולנו אוהבים.

לקולקציה המלאה: מיטה וחצי

מיטה וחצי אורטופדית מדגם אדיר

אמנם מיטה זו לא מרשימה בגודלה, אך היא בהחלט מפצה על זה בפיצ'רים שלה. המיטה בעלת מזרן אוטופדי גומאוויר בעובי של 12 סנטימטר הנותנת תחושה נעימה מאוד ועשוי ריפוד מיקו פייבר לניקוי נוח שכן, המזרן דוחה נוזלי. בנוסף, ראש המיטה מסוגל לנועה לארבעה מצבים שונים כדי לאפשר חופש פעולה רחב ככל הניתן ושלד הספה עשוי עץ מלא שיחזיק למשך שנים רבות. ואם כל אלה לא מספיקים ניתן להרים את המיטה ולאפסן ציוד בין המזרן לשילדה. אז, אם אתם רוצים את המיטה וחצי האולטימטיבית אדיר הוא הדגם בשבילכם.

 

מיטת ספה מדגם מודו

אם גמישות היא מה שאתם מחפשים, מודו היא המיטה בשבילכם. מסגרת לספת שלוש כריות, מיטה זו היא המיטה המושלמת לאלה שרוצים לחסוך בכסף ומקום, אך עדיין רוצים מיטה גדולה.  המיטה עשויה מתכת חזקה שתחזיק שנים קדימה ובנוסף בשלדת המיטה ישנו חלל המסוגל להכיל פריטים רבים. אז לורסטיליות מושלמת ולסגנון מיטה וחצי שכולם אוהבים דגם מודו מחכה לכם.

 

דגם לירום המיטה וחצי שכולם אוהבים

לירום היא מיטה וחצי נהדרת ומלאה בפיצ'רים. היא בעלת קפיצים טיטניום מיוחדים הנמצאים מתחת לספוג מבודד וביחד יוצרים חווית שינה נהדרת. בנוסף, ראש המיטה יכול להתכוונן בין שניים-עשר מצבים שונים הנעים בין שכיבה ישרה לישבה ישרה, דבר המאפשר נינוחות בקריאה, צפייה בטלויזיה ואף למידה. בנוסף, המיטה קלה מאוד לניקוי מיכוון והבד ממנו המיטה עשויה דוחה כתמים. ובמידה וכל הפיצ'רים הנהדרים הללו לא הספיקו, המיטה מגיעה עם ארגז ענק לאחסון כל דבר העולה על רוחכם.

 

דגם אדיר קלאסיקה במחיר נמוך

אמנם, מיטה זו אינה מלאה בפיצ'רים כמו המיטות הקודמות ברשימה אך היא גם הזולה ביותר ברשימה. אדיר היא מיטה קלאסית שכולם אוהבים, מוגבהת מן הקרקע, ובעלת ציפוי עמיד לשריטות המקל על ניקוי המיטה וסביבתה. בנוסף, המיטה המיטה עשויה עץ מלא, ולכן תחזיק שנים רבות גם תחת מעמסה רבה. אז במידה ואתם צריכים מיטה זולה אבל מעולה שעושה את הנדרש ממנה, אדיר היא המיטה בשבילכם.

 

דגם הראל הדובדבן שבקצפת

כל המיטות והספות ברשימה בהחלט מרשימות, אך לכולן יש יתרונות וחסרונות. מיטה וחצי מדגם הראל היא המיטה המושלמת, היא כוללת למעשה כמעט את כל החלקים הטובים ביותר המיטות האחרות ברשימה. היא ספה, מיטה, היא דוחה כתמים ובנוסף לכל היא אורטופדית. אז, אם אתם רוצים את המיטה המושלמת, דגם הראל היא המיטה בשבילכם.

 

סיכום

כולנו מכירים את התחושה הזו בסוף היום, כמיהה עזה להכנס למיטה. הרגע בו המלאכה מפסיקה והמנוחה מתחילה. למימוש הכמיהה הזו, נדרשת אם כן מיטה מתאימה למשימה. היא צריך להיות גדולה מספיק, נוחה ובעלת פיצ'רים מסויימים. אז, לא מן הנמנע שיידרש מחקר מקיף לבחירת המיטה החדשה שלכם או של בני משפחתכם. בקולקציות אלא תמצאו את כל המרכיבים שיוצרים מיטה וחצי שכולם אוהבים. אז למה אתם מחכים צאו לרכוש!.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *