ארון 4 דלתות מודרני עם מגירות אחסון, ברוחב 160 – דגם משושה 094C04M

4,199 

תכולה פנימית: ארון בעיצוב מודרני הכולל בשטחו 4 מגירות, 12 שטחי אחסון נגישים ורחבים בצירוף תא המיועד לתליית ביגוד בצורה נוחה.
הייחודיות שלנו: בגוף הארון קיימים עודפי חורים המעניקים לכם את האפשרות למקם את המדפים בהתאם לצורך שלכם, חלקו העליון מאובזר בקרניז המעניק לו מראה יוקרתי ומודרני, גופו עשוי סנדוויץ' הכולל ציפוי איכותי של פורמייקה המבטיח עמידות מרבית בפני שריטות ורטיבות.
השדרוגים שלנו: ניתן לשדרג את מסילות האלומיניום של Hettich לבלום עם טריקה שקטה ובנוסף לחלק את שטח הארון עם מחיצה המעניקה חללי אחסון מוגדרים המסייעים בשמירה על הסדר. כמו כן, ניתן להוסיף מראה פרקטית איכותית להשלמת המראה.
אחריות המוצר: רכשתם? קבלו מאיתנו 5 שנות אחריות במתנה.
מידות:
גובה – 240 ס"מ
רוחב – 160 ס"מ
עומק – 55 ס"מ

בחירה מצוינת! אנא בחר צבעים ותוספות לסיום​
לחצו כאן לסרטונים של הצבעים שלנו
[html_block id="21448"]
    Reset options

סך של 400  ישולם עבור הובלה והרכבה ישירות למוביל

מעדיף שנחזור אליך? השאר פרטים

ארון סנדוויץ' מצופה פורמייקה המבטיח לכם עמידות מפני רטיבות, שריטות ובלאי. הארון מכיל 12 חללי אחסון בגדלים שונים, תא לתליית ביגוד ו-4 מגירות מרווחות ונוחות לשליפה מהירה. הארון מיוצר במפעלנו בטכנולוגית האוטומציה הממוחשבת המעניקה רמת גימור גבוהה וכן תחת תנאי ייצור מחמירים! בגין מראהו המרהיב המעוטר בקרניז, הארון עשוי להשתלב בכל חדר בו תבחרו למקומו תוך ניצול יעיל של המרחב. ניתן לשדרג את מסילות הבגירות לבלום הנפלאות המאופיינות בטריקה שקטה, וכן להוסיף מראה עבה ואיכותית ומחיצה לחלוקת החלל בצורה מאורגנת. כל שנותר לכם לעשות זה לבחור מידה וצבע, ונשמח לייצר זאת עבורכם בקפידה.

אנו מאפשרים לכם לבחור את הצבעים והמידות לייצור הארון, כך שתקבלו בדיוק את מה שרציתם!

התאמה אישית של מידות והצבעים

אספקה מהירה

ייצור כחול לבן 

מהיצרן לצרכן

12 תשלומים ללא ריבית