ארון 6 דלתות מפואר המשולב מגירות ברוחב 240 – דגם פוסט 017R06-P

4,529 

תכולה פנימית: ארון 6 דלתות, תא לתליית ביגוד, 12 שטחי אחסון בגבהים שונים ו-4 מגירות מרווחות לשליפה מהירה ונוחה.

הייחודית שלנו: הארון מיוצר במפעלנו מעץ סנדוויץ' המצופה פורמייקה לעמידות יוצאת דופן בפני רטיבות, שריטות ונזקי בלאי, מסילותיו עשויות אלומיניום של Hettich להנעה נוחה, גוונים רבים להתאמה מושלמת ועודפי חורים למיקסום החלל באופן דינאמי. 

השדרוגים שלנו: למעוניינים, ניתן לשנות את מסילות האלומיניום לטריקה שקטה של בלום הנפלאות, הוספת מחיצות לקבלת שטחי אחסון מרובים ונוחים, בשילוב קרניז לעיטור חזית הארון להשלמת המראה העוצמתי.

מידות:  

גובה – 240 ס"מ

רוחב – 240 ס"מ

עומק – 55 ס"מ

בחירה מצוינת! אנא בחר צבעים ותוספות לסיום​
לחצו כאן לסרטונים של הצבעים שלנו
[html_block id="21448"]
    Reset options

סך של 600  ישולם עבור הובלה והרכבה ישירות למוביל

מעדיף שנחזור אליך? השאר פרטים

מי אמר שצריך להתפשר בחיים? קבלו את ארון החלומות הכולל 6 דלתות מפוארות, 12 חללי אחסון נפרדים, 4  מגירות למיון ושליפה מהירה וכמובן תא לתליית ביגוד בצורה מרווחת ונוחה. 

הארון מיוצר במפעלנו הוותיק תחת תנאי ייצור מחמירים ובקרת איכות שאיננה מתפשרת! אודות לטכנולוגית האוטומציה הממוחשבת שעמה אנו עובדים מתקבל רהיט העשוי עץ סנדוויץ איכותי בציפוי פורמייקה ברמת גימור גבוהה העולה על כל דמיון. 

למעלה מ-30 שנות עשייה בהן כל רהיט שיוצא מפתחנו מקבל יחס אישי וזאת בכדי להביא עבורכם את התוצאה המושלמת!  ניתנת לכם האפשרות לבחור את הגוון והמידה ואף לשדרג את הארון על ידי הוספת מחיצות, מראה איכותית ועבה וקרניז להשלמת המראה. 

לחצו כבר עכשיו ומיד נתחיל במלאכה.

להתאמה מושלמת של הארון עבורכם – צרו עמנו קשר לבחירה אישית של הצבעים והמידות לייצור הרהיט!

התאמה אישית של מידות והצבעים

אספקה מהירה

ייצור כחול לבן 

מהיצרן לצרכן

12 תשלומים ללא ריבית