ארון הזזה 2 דלתות טריקה שקטה ברוחב 180- דגם 180-10

2,909 3,909 

תכולה פנימית: אוהבים חדשנות? מחפשים ארון בעיצוב מודרני ועכשווי בעל תכולה פנימית גדולה? ארון הזזה שתי דלתות יעניק לכם את כל מבוקשכם! הוא מכיל שמונה חללי אחסון השווים בגודלם לצד תא לתליית קולבים.

הייחודיות שלנו: אנו בבול עץ מאפשרים לכם לבחור את הצבע הראשי של הארון וכמו כן גם את הצבע המשני, ובכך מעניקים לכם ארון הייחודי רק לכם וזאת בהתאם לבחירתכם האישית. בנוסף למראהו המרהיב אנו משתמשים בחומרים באיכות גבוהה בלבד כדוגמת מלמין כפול ויצוק, מסילות של Hettich הגרמנית ומנגנוני טריקה שקטה לדלתות ועוד.

השדרוגים שלנו: ניתן להוסיף מראה על חזית הדלת בהתאם לבקשתכם, ובנוסף גם לשנות את שטח האחסון בו על ידי הוספת מדפים ומגירות. אנו מאפשרים להזמין את הארון מעץ' סנדוויץ המצופה פורמייקה וגם לשנות את מסילות המגירות למסילות בלום הידועות באיכותן.

אחריות המוצר: ההזמנה עליכם, האחריות עלינו ל-5 שנים!

מידות:

גובה – 240 ס"מ

רוחב – 122 ס"מ

עומק – 59 ס"מ

בחירה מצוינת! אנא בחר צבעים ותוספות לסיום​
לחצו כאן לסרטונים של הצבעים שלנו
[html_block id="0"]
    Reset options

סך של 400  ישולם עבור הובלה והרכבה ישירות למוביל

מעדיף שנחזור אליך? השאר פרטים

מחפשים ארון שיכיל את תכולתם בצורה מאורגנת ובנוסף שיעניק לחדר מראה יוקרתי? ארון הזזה שתי דלתות הוא בדיוק הפתרון המושלם עבורכם. 

מפעלנו בעל וותק רב בייצור רהיטים מעל ל-30 שנים, כאשר כל רהיט היוצא מפתחנו מקבל התייחסות לשם הבטחת מוצר איכותי עם רמת גימור גבוהה. 

אנו בבול עץ נעזרים בטכנולוגיות חכמות כדוגמת מערכת האוטומציה הממוחשבת אשר מאפשרת לנו לקבל משוב על כל פרט ופרט ברהיט המיוצר. 

בכך אנו מבטיחים עבורכם קבלת רהיט איכותי אשר ילווה אתכם בחייכם לפרק זמן ממושך! שימו לב, ניתן לייצר את הארון מעץ סנדוויץ' איכות ועמיד בעל ציפוי פורמייקה לשם מניעת בלאי, שריטות או רטיבות. 

הארון מגיע אליכם עם חמש שנות אחריות.

מעוניינים שנייצר את הארון במיוחד ע"פ טעמכם האישי? צרו עמנו קשר ונשמח לעשות זאת!

התאמה אישית של מידות והצבעים

אספקה מהירה

ייצור כחול לבן 

מהיצרן לצרכן

12 תשלומים ללא ריבית