ארון הזזה 2 דלתות במראה מודרני ברוחב 120 – דגם 120-1

2,565 3,565 

תכולה פנימית: אם אתם מחפשים עיצוביות לצד נוחות זה הארון המיועד לכם! הוא כולל בתוכו שמונה תאי אחסון השווים בגודלם ובנוסף תא לתליית ביגוד מחויט.

הייחודיות שלנו: באמצעות עיצובו החדשני ושטח אחסונו הרב, ניתן לשלב את הארון בכל חדר בבית החל מחדר הילדים ועד לחדר השינה האישי שלכם. דפנות הארון עשויות מחומר מלמין עבה יצוק וכפול המבטיח עמידות לאורך זמן ומסילותיו אלומיניום איכותי של חברת Hettich הגרמנית. בנוסף לכל, אבזרנו כל דלת במנגנון טריקה שקטה לקבלת החוויה המושלמת.

השדרוגים שלנו: ניתן למקסם את שטחו של הארון באמצעות הוספת מדפים נוספים ומגירות פנימיות. דפנותיו של הארון ניתנות להחלפה לעץ סנדוויץ' יוקרתי ועמיד המצופה פורמייקה ובנוסף אם אכן בחרתם להוסיף מגירות, דעו כי ניתן לשנות את המסילות עליהן הן נעות למסילות בלום.

אחריות המוצר: חמש שנות אחריות.

מידות:

גובה – 240 ס"מ

רוחב – 122 ס"מ

עומק – 59 ס"מ

בחירה מצוינת! אנא בחר צבעים ותוספות לסיום​
לחצו כאן לסרטונים של הצבעים שלנו
[html_block id="0"]
    Reset options

סך של 400  ישולם עבור הובלה והרכבה ישירות למוביל

מעדיף שנחזור אליך? השאר פרטים

אם אתם דוגלים בעיצוביות ויחד עם זאת אינכם מתפשרים על האיכות, מפעלנו דואג לעשות זאת עבורכם כבר למעלה מ-30 שנים רצופות תוך בקרת איכות מחמירה.

דלתות הארון מעוצבות בהתאם לצבע הנבחר על ידכם ומאובזרת במנגנון טריקה שקטה להבטחת חוויה נפלאה! דפנותיו מיוצרות מחומר מלמין כפול ויצוק שנועד להעניק לכם יציבות ועמידות ארוכת טווח מבלי חשש. 

אנו בבול עץ נעזרים בשימוש בטכנולוגיות מתקדמות שנועדו להעניק רמת גימור בלתי מתפשרת לכל רהיט ורהיט שיוצא ממפעלנו.

הארון מגיע עם 5 שנות אחריות ואפשרויות שדרוג רבות! צרו עמנו קשר להתאמה מושלמת לטעמכם האישי!

התאמה אישית של מידות והצבעים

אספקה מהירה

ייצור כחול לבן 

מהיצרן לצרכן

12 תשלומים ללא ריבית