יש סיבות רבות לצבוע דירה: לפעמים הסיבה היא התיישנות סדקים בקירות, קילופים, כתמים ואפילו צבע לא עדכני. במקרים אחרים המניע הוא רצון להעניק לנכס אופי שונה, ובחירת צבעים מדויקת מאפשרת לממש את הרצון. מצב נוסף שבו מחפשים חברה שמציעה צביעת דירות בזול הוא אחרי פינוי דירה שכורה ולקראת אכלוסה מחדש. בכל המקרים הנ"ל, ואחרים, צביעת דירה היא דרך מצוינת לשדרג אותה באופן משמעותי ובמחיר לא גבוה ובפרט אם מקפידים על הרמוניה מיטבית של הגוונים בכל חלל עם הריהוט הקיים.

צביעת חדרי ילדים

לחדר ילדים שיש בו ריהוט עץ מעוצב ומרשים כדאי לבחור גוונים פסטליים רכים. התועלת של הגוונים האלה כפולה: קודם כל הם תורמים לאווירה הנעימה והמזמינה שבחדר ולרגיעה שמייצר המראה שלו איכות חיונית מאוד עבור כל הפעוטות והזאטוטים ובפרט אלה בעלי האנרגיות הרבות. בנוסף גוונים בהירים ונינוחים לא גונבים את הפוקוס מהריהוט המושקע, ומאפשרים לו להתבלט לעין ולהעניק לחלל כולו מראה שובה לב.

צביעת הסלון

בסלון מומלצת שיטה שנקראת 60-30-10. העיקרון הבסיסי הוא שבוחרים 3 גוונים שמתכתבים זה עם זה, אבל גם מייצרים ניגודיות מסוימת לטובת הוספת עניין. עם הגוון הניטרלי ביותר מבין ה-3 מכסים 60% משטח הקירות בסלון, עם הגוון הבא מכסים עוד 30% מהשטח ואילו בגוון הנועז מבין ה-3 משתמשים כדי לצבוע את ה-10% הנותרים. ניתן להיעזר בגלגל הצבעים כדי לבחור את 3 הגוונים שייצרו את הסלון המושלם מבחינתכם, ועוד כדאי לקחת בחשבון את צבעי הרהיטים בחלל כדי שהקירות יהיו מוקד עניין מצד אחד ומצד שני ידגישו גם את יופיים של השולחן, הספות, השידה וכו'.

בכל מקרה חשוב לבחור בחברה שמתחייבת על צביעת דירה עם צבעים איכותיים כדי שהתוצאה תישמר לטווח ארוך וההשקעה תניב מקסימום תועלת.

צביעת חדר השינה

הדגש החשוב ביותר לגבי עיצוב חדרי שינה הוא איזון. בהתאם אם למשל המיטה והארונות הם מעץ בגוונים כהים יחסית, כדאי לבחור עבור הקירות צבע ניטרלי ככל האפשר למשל גוון בהיר מאוד של שמנת או אוףווייט. בחדר שינה שבו הריהוט בהיר, אפשר להעניק לאחד הקירות או לחלק ממנו מראה דרמטי יותר, עם למשל צבע סגלגל או אפילו אחד מגווני החום.

צביעת חדר הרחצה

כשבוחרים לבצע צביעת דירה כולל קירות חדר הרחצה, חשוב מאוד לשים לב למספר דגשים ספציפיים. ראשית, בגלל הלחות הגבוהה ששוררת בחדר האמבטיה, חובה להשתמש בצבעים ייעודיים שעמידים בפני רטיבות. בנוסף, עוד לפני שמתחילים לצבוע מומלץ בחום לבחון היטב אם יש כתמי עובש בקירות ואם התשובה חיובית לנצל את ההזדמנות כדי לטפל בהם באופן מקצועי. במקרים רבים יש גם קילופי טיח בחלל זה, וצבעי מקצועי קודם כל יכין את הקיר כלומר ינקה את העובש ויסיר את כל הקילופים ורק לאחר מכן יצבע את חדר הרחצה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *