עם כל הכבוד לחדר השינה, המטבח וחדרי הילדים – אין ספק שהחלל החשוב ביותר בבית וזה שצריך להשקיע בו כמה שרק ניתן הוא הסלון. מדובר למעשה במקום בו אנו נבלה את הזמן הארוך ביותר במהלך שעות הערות, זה שנערוך בו מפגשים משפחתיים ונייצר את האינטראקציות עם האנשים הקרובים ביותר אלינו בחיים, וכמובן זה שבו נבלה כאשר אנו מארחים. בדיוק בגלל זה מדובר בחלל שצריך להיות נעים, מזמין ונוח, וכמובן שכל אלו מתחילים בעיצוב נכון. אם גם אתם מבינים את החשיבות הגדולה של עיצוב הסלון, אנחנו רוצים לחלוק כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לעצב אותו כמו שאתם חולמים. בהצלחה!

 

עיצוב סלון כפרי

הסגנון הכפרי חוזר בשנים האחרונות ובגדול, ונראה שיותר ויותר ואנשים, בלי קשר לאזור המגורים שלהם, שואפים לעצב את הבית שלהם ובפרט את הסלון בסטייל הזה שהוא מאד חמים וביתי. אז איך מעצבים את הסלון בסגנון העיצוב הכפרי? הצעדים הראשונים בתחום הם ביקור באתרים מובילים שמכירים לעומק את סודות העיצוב הכפרי, כמו אתר האוס דיזיין שבו תוכלו למצוא מגוון פריטים מעוצבים לבחירה בסגנון הכפרי, לרכוש אותם במחירים נוחים למדי ואפילו להזמין אותם אליכם עד הבית. מכאן, נעבור לעוד כמה נקודות שכדאי לקחת בחשבון:

 

סלון בעיצוב כפרי דגם אודל

עיצוב סלון אפור

עוד טרנד בהחלט נהדר של השנים האחרונות הוא הבחירה בסלון בגוונים שונים של אפור. אפור הוא צבע נפלא כי הוא השילוב המושלם בין הבהיר לכהה, הוא מאפשר לנו להתאים אביזרים בצבעים עזים יותר כדי לגוון את האווירה והוא מתכתב כמעט עם כל סוגי הסגנונות השונים. בכל זאת, כדי לעצב סלון בסגנון הזה בצורה טובה חייבים לקחת כמה דברים בחשבון:

 

מערכת ישיבה פינתית דגם אושן באתר האוס דיזיין

איך מעצבים סלון קטן?

לבסוף, חייבים לדבר על הנושא של עיצוב חלל קטן, שכן עבור רבים זהו אילוץ שחייבים להתחשב בו. אם יש לכם חלל קטן, הנה כמה דברים ששווה לזכור:

סיכום

עיצוב הסלון זו חוויה מהנה של חידוש וריענון, ובעיקר לאור לעובדה כי זהו החלל החשוב ביותר בבית. אנו ממליצים בחום להשקיע מחשבה מוקדמת לפני תהליך העיצוב מחדש, מה שיאפשר לכם לקבל תמונה ברורה יותר של התוצאה הסופית. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *