מעצבי פנים ואדריכלים רבים נוהגים לבצע מדידה מדויקת לפני כל תחילת עבודה וכדאי שגם אתם תתחילו לאמץ את השיטה. למעשה, על ידי מדידת החדר לפני כל רכישה, אתם תוכלו לנצל באופן אופטימלי את החלל העומד לרשותכם ולבצע בחירת רהיטים חכמה. אז קבלו את כל הסיבות שיגרמו לכם להוציא את סרט המדידה – לפני העיצוב של חלל המגורים הבא!

ניצול אופטימלי של החלל

בכדי שתוכלו לבצע את הרכישה הטובה ביותר, אתם פשוט חייבים לדעת מהו המרחב העומד לרשותכם. מדדו לעומק, לגובה ולרוחב וחפשו גומחות קטנות שניתן להציב בהן רהיטים באופן חכם. נסו להימנע ממראה עמוס ולכן מדדו מראש גם מהו המרחק אשר צפוי להיות בין הרהיטים השונים – כדי שתוכלו לקבל קנה מידה. בכדי שתגיעו לניצול אופטימלי של השטח, מומלץ שתבצעו את המדידה כאשר החדר ריק לחלוטין ואין בו כל רהיט.

שימוש חכם בפינות החדר

כבר הזכרנו את עניין הגומחות הסופר שימושיות בחללים קטנים אבל כאן נדון בזה בהרחבה. בחרו כלי מדידה הכי מדויקים ובדקו מהו הגודל של פינת החדר ומהו העומק שלה. בדקו אם ניתן לנצל את הפינה לטובת הנחה של ריהוט והאם ההצבה של ספריה או מיטה באזור זה ישפיעו על האווירה הכללית בחדר. חשוב לדעת שיש רהיטים אשר מיועדים לפינות של חדרים ובדירות קטנות – העניין הוא בגדר חובה

לבחור את הריהוט שמתאים לכם

המדידה עוזרת לכם לבחור את הריהוט שמתאים לצרכים הסובייקטיביים של הדירה שלכם ולאפשרויות שכל חדר בבית מעניק לכם. בעזרת מדידה איכותית, ניתן להציב את הריהוט הנכון במקום הנכון ולהוסיף קסם לכל חלל. למעשה, רכישה של ריהוט לפני שימוש בכלי מדידה הכי מדויקים – עשויה לגרום לכך שלא תבצעו רכישה נכונה ותאלצו לבזבז את כספכם עבור רהיטים שפשוט לא מתאימים לבית שלכם. במילים אחרות: אם תמדדו – תקנו את מה שמתאים לצרכים שלכם ולא רק לרצונות שלכם.

לשקול ריהוט בהזמנה אישית

במידה ולאחר שמדדתם את החדר אתם מגלים שאתם זקוקים לריהוט במידות שונות מאשר סדרות הריהוט אשר מיוצרות בייצור המוני, תוכלו לבצע הזמנה של ריהוט עץ איכותי לפי מידה. אצלנו ניתן להזמין מגוון של רהיטים אשר נעשים במידות אשר ייחודיות לצרכים שלכם ומאפשרים לכם לזכות בתוספת עיצובית ודקורטיבית – במגוון של גדלים. אין כמעט גודל שאנו לא מייצרים ולכן המעבר משלב המדידה לשלב ההזמנה הופך להוליסטי.

לסיכום: אין ספק שמדידה איכותית היא המפתח לרכישה חכמה והדרך שלכם לדעת שאתם מנצלים כל שטח בדירה עם ריהוט מושלם. לכן, אם מדדתם את חדר השינה ואתם רואים שהוא גדול או קטן מדי, תמיד תוכלו לרכוש רהיטים בהתאמה אישית, ממש כאן אצלנו. בהצלחה !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *