עונת האביב תמיד גורמת לאנשים לרצות להתחדש ועיצוב הבית הוא הבחירה הטבעית ביותר לקראת פסח. כשמחפשים רעיונות מנסים בדרך כלל להגשים חלומות על המעון החם והמשפחתי שתמיד רציתם. אולם בית החלומות לא חייב להיות קלישאה של מגזיני עיצוב אלא בית שתיכננתם לבד לפי הרהיטים שאתם אוהבים ושמתאימים לכם בדיוק. מומלץ לתכנן את העיצוב החדש של הבית שלכם לפסח כך שתיישמו את כל המסקנות שהסקתם מהשנה הארוכה בבית. היום, כשאתם מבינים שלא כדאי לוותר ולהתפשר על ריהוט טוב שהופך את הבית למה שהוא – מבצרו הפרטי של האדם – חשבו גם על התאמה אישית יותר של הריהוט והאבזור לשכם בבית. 

אבזור נותן אופי

עיצוב פנים הוא תמיד יותר אישי ובעל אמירה כאשר מוסיפים את הפריטים שתמיד רציתם בתקציב שאתם יכולים לתכנן מראש. במקרה כזה הפונקציונליות לא באה על חשבון האסתטיקה אלא משלימה אותו בדיוק רב. כל סגנון עיצוב שתבחרו שואב מהטעם האישי שלכם וממה שאתם אוהבים. כל עיצוב של חדר שואב השראה מרעיונות שאתם מיישמים בהתאם לצרכים שלכם. כאן מגיע החלק החשוב ביותר לאחר בחירת הרהיטים והוא אבזור הבית, החלק של ההום סטיילינג, הטאץ' שנותן אופי לכל עיצוב פנים. אבזור כמו תמונות וציורים, צמחייה, אגרטלים, חפצי נוי כמו שעוני קיר יוקרתיים ופסלונים, טקסטילים שמעניקים את המגע הרך והצבעוני או המאופק, אלגנטי או תוסס, שטיחים שממסגרים את החדרים או פרקט, כל אלה הפרטים הקטנים שקובעים את האווירה בחלל שאתם מעצבים וחשוב לא לוותר על זה. 

איך להתאים לעצמכם רהיטים?

יצרנים רבים מוציאים בכל שנה קולקציה חדשה שמבטאת תמהיל של רעיונות עיצוב חדשים, יחד עם עיצובים קלאסיים שהקהל רגיל אליהם ומבקש תמיד. אפשר להיעזר ברעיונות העיצוב שלהם כדי לבחור בחנות רהיטים בהתאמה אישית. התאמה כזאת כוללת בחירת דגם עם שיפורים לפי טעמכם ושינויים קלים שיכולים להיות בגודל הרהיט לפי המידות שנוחות לכם ומתאימות לחלל בביתכם, את הבדים והריפודים, את המרקם שלהם והצבעים, את מספר הדלתות בארונות או מספר המושבים בספה וגם את אורך השולחן, כמובן. אלה דוגמאות להתאמות שאפשר לבקש תמיד לפי הרעיונות שלכם, וחנות טובה באמת תשמח להיענות לכם ולהציע לכם את המומחים שלה בייצור ובתכנון הרהיטים.

איך לתכנן את הרהיטים שלכם?

מכיוון שרהיטים לא קונים בכל שנה, חשבו קדימה על הצרכים שלכם ומה תרצו לראות בבית. אם אתם מוגבלים בתקציב תוכלו לתכנן את העיצובים בהדרגה ולהתחיל במה שהכי חשוב להחליף, כמו ארונות אחסון ומיטות לילדים, פינת ישיבה טובה ונוחה בסלון, פינת אוכל ופינת עבודה. זה חשוב במיוחד בתקופה הזאת שבה עושים סדרי עדיפויות לקראת הקיץ ולאחר שנה שבה כבר הבנתם שפינת עבודה נוחה היא חיונית בעידן החדש ופינות שמעניקות פרטיות מספקת לכל בני הבית הן חשובות באותה מידה. כמו כן, זה הזמן לבחור רהיטים נוחים יותר על חשבון אסתטיקה מרשימה אבל לא מעשית בעליל. כיסא נוח לישיבה של שעות, ספה שעליה אפשר להתכרבל יחד, מיטה שתתאים לילדים המתבגרים שלכם וכל מה שהגיע הזמן להחליף כי הוא לא משרת אתכם יותר. זאת בדיוק רוח פסח וזה הזמן להרשות לעצמכם.

שילוב טרנדים ובחירות לא שגרתיות

התאמה אישית של רהיטים מאפשרת לכם לבחור בין טרנדים לבין מה שיישאר אתכם שנים אבל תמיד ייראה עדכני. אם אתם מוכנים לבחור בחירה לא שגרתית כמו מיטה וחצי לנוער לשכם, ארונות הזזה בגדלים שונים, פינת אוכל בעלת מראה חדשני ומעניין, סלון ובו מערכות ישיבה שאינן בהכרח ספת תלת + ספת דו + כורסא אחת. חשבו על החלל שאתם מרהטים ואיך אתם באמת רוצים שייראה לפי הצרכים שלכם, ודמיינו את עצמכם משתמשים ברהיטים אלה. זאת הדרך הטובה ביותר להחליט אם הטרנד האופנתי שראיתם ישרת אתכם גם בעתיד או שכדאי בכל זאת לבחור אחרת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *