זה לא סוד שעיצוב מנצח מאפשר לכם ליהנות מאווירה מזמינה ומאיכות חיים נפלאה ברגע שאתם נכנסים לדירה. אז למרות שמדובר בעולם של טרנדים (וכולנו יודעים כמה הם זמניים), יש כמה טיפים על זמניים לעיצוב חדרי הבית שלכם. מוכנים? גלו כמה טריקים של מקצוענים.

 

השקיעו בריהוט מותאם אישית

מכיוון שרוב החדרים אינם זהים בגודל שלהם, חשוב לבחור רהיטים אשר מותאמים להם. במידה ואין ריהוט שכזה בחנויות הרגילות, ניתן להזמין ריהוט על פי מידה ולנצל באופן מדויק וחכם את השטח העומד לרשותכם. ריהוט שכזה עשוי גם לתחום את החדר מן הבחינה הדקורטיבית, כך שמדובר על חובה בחדרים גדולים או קטנים במיוחד.

 

בחרו בווילונות איכותיים

וילונות מאפשרים לנו לווסת את עוצמה כניסת קרני השמש ולהעניק לכל חדר ניואנסים עיצוביים נפרדים. בעוד שבחדרי השינה הבחירה הקלאסית היא התחרה והאריגים העדינים יותר, כאשר תבחרו בווילונות לחלל המגורים המרכזי – אלגנטיות היא שם המשחק. כיום ניתן להשיג וילונות לסלון הבית אשר מתבססים על מגוון של בדים נושמים כגון פשתן וכותנה.

 

העדיפו חומרים טבעיים

הרבה לפני שבוחרים את פלטת הצבעים ומחליטים כיצד יראה כל חדר בבית, חשוב לבחור את הרכב החומרים הדומיננטי. חומרים כגון עץ טבעי, שיש ונירוסטה תמיד נמצאים באופנה והם הבחירה הראשונה של מעצבים מקומיים רבים. למרות שלא כולם קלים לתחזוקה, מדובר בבחירה אשר אינה טרנדית ולכן שומרת על חלל פנים מעוצב ורלוונטי באופן תמידי.

 

הקפידו על חיפויים איכותיים

רובינו נוטים לחשוב על הבית במונחים של ריהוט ואקקסוריז ושוכחים את הלב הפועם שלו – חיפויי הקיר והרצפה. מדובר על אספקט אשר משפיע על האיכות החיים של כל בני הבית (תחשבו כמה קר בחורף ללכת על אבן טבעית) ועל הקווים העיצוביים. חשוב לציין שלא חייבים לבחור בחיפויים זהים לכל רחבי הבית וניתן לדוגמה – לבחור בפרקט בסלון ושטיח מפנק בחדרי הילדים.

 

תאורה זה שם המשחק

אי אפשר להפריז בחשיבות של סוג התאורה, עוצמת התאורה ואיכות הנברשות על הלוק של הבית שלכם. למעשה, בעוד שעבור החללים המשותפים נהוג לבחור בתאורה רכה יותר אשר מזמינה אותנו להישאר ויוצרת אווירה חמה יותר, בחללי העבודה הביתיים נהוג לבחור בתאורה עוצמתית יותר. ומה בנוגע לנברשות? כאן מדובר בפונקציה של התאמה עדינה למוטיבים העיצוביים השולטים בכל חלל.

 

חדרי הילדים ויחידת ההורים

בעיצוב הפנים נהוג להימנע מאקלקטיות עיצובית ברמת הצבעים אולם כאן מדובר על היוצא מן הכלל. גוונים פסטליים תמיד יראו נפלא בחדרי הילדים ומומלץ להתאים את הלוק אנד פיל של כל חדר שכזה לגיל של הילדים. יחד עם זאת, יחידת ההורים זה סיפור אחר לחלוטין. כאן מומלץ דווקא להעדיף את גווני הלבן/שמנת בכדי ליצור אווירה מרגיעה ונעימה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *