מי שרוכש דירת יד שנייה מעוניין בדרך כלל לבצע בה שיפוץ מאסיבי כדי להתאים את הנראות שלה לצורך המשפחתי. לצורך כך כדאי לקבל המלצות על אנשי מקצוע מעולים שמבצעים עבודה יסודית במלוא האחריות, במחירים הוגנים והם עומדים בלוח הזמנים שנקבע.

תכנון של שיפוץ דירה

כדי לנצל את מלוא השטח ואת כל האפשרויות, כדאי להתייעץ עם מעצב פנים ולבחון כמה אופציות כדי ליצור דירה בעלת המרחב המתאים לכל אחד מבני הבית ועם זאת משפחתית וחמימה.

בהתאם לחלוקת השטח בכל דירה, מקבלים החלטות לגבי האופי של שיפוץ דירה קומפלט כמו לדוגמה שבירה של הקיר בין המטבח לסלון לאחר אישור של הקונסטרוקטור שאין מדובר בקיר תומך, הרחבה של חדר מסוים על חשבון מרפסת שירות שאין בה צורך וכו'.

סדר העבודה הוא נושא חשוב ביותר, הקבלן קובע מה קודם למה על פי ניסיונו. ברוב המקרים מבצעים בשלב הראשון את שבירת הקירות והוספת הקירות. לאחר מכן מוציאים את כל האריחים ואת התשתיות הישנות. בשלב שני מניחים תשתיות חדשות של צנרת מחומר פלסטיק PVC איכותי ומחברים את כל הכניסות והיציאות לצנרת זו. במידת הצורך מקימים קירות גבס ומבצעים הנמכות תקרה.

עבור הרצפה יחליטו הלקוחות אם לרכוש אריחים בדגם הנראה להם או לחלופין להתקין פרקט בכל הבית, או רק בחדר השינה ובחדרי הילדים. מבצעים איטום בכל הקירות הפנימיים, סוגרים סדקים וצובעים לאחר מכן את כל הבית על פי הגוונים שבחרו הלקוחות. לאט לאט הבית מתחיל ללבוש צורה והקבלן מבצע את כל עבודות הגמור כדי לסיים את הפרויקט.

עיצוב פנים של הדירה

שיפוץ מסוג זה אורך כמה שבועות לפחות ולכן בפרק זמן זה הלקוחות ומעצב הפנים מקבלים החלטות אילו רהיטים להזמין עבור הסלון ועבור חדר השינה. המגמה היא להזמין אותם מבעוד מועד כדי שלאחר סיום שיפוץ דירה קומפלט, אפשר יהיה לבצע ניקיון יסודי, פוליש ולאחר מכן למקם את הרהיטים בבית המשודרג.

קיימת חשיבות רבה להתאים את הרהיטים לצורך של בני המשפחה, כמו מיטה מתכוונת לחדר השינה כך שיהיה נוח להרים מדי פעם את הראש ואת הרגליים, כולל גב נוח במיטה ושידות בגוונים דומים אשר יונחו משני צידי המיטה.

המשפחות הישראליות אוהבות מאד לרכוש ספה פינתית בצורת האות ר, כדי שיהיה בה מקום לכל בני הבית והם יוכלו ליהנות יחד מצפייה בטלוויזיה, בסרט טוב או במשחק כדורגל מרתק. אפשר להזמין ספה מרופדת בעור או לחלופין ספה עם ריפוד איכותי ודוחה כתמים בגוון המתאים ביותר לקו העיצובי של הדירה.

בנוסף לכך אפשר לרכוש כורסאות עם ריפוד בטיב מעולה ולהניח אותן בקדמת הספה כדי ליצור מקומות ישיבה נוספים עבור האורחים והחברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *