כיום חדר השינה אינו רק מקום בו מניחים את הראש בסוף היום. אלא חדר השינה הוא כבר המקלט הפרטי מהעולם הקשוח שבחוץ. כולנו חוזרים בסוף היום לחדר השינה האהוב והמיוחד שלנו, אליו אנו רגילים על מנת להירגע מהעמוס והלחצים המלווים אותנו במהלך השגרה וצוברים כוחות לקראת היום הבא.

בדיוק כמו הסלון, המטבח או כל שאר חדרי הבית, גם חדרי שינה זקוקים לעיצוב המתאים ביותר עבורכם. קיימים מגוון רחב של עיצובים מיוחדים ופתרונות עיצוב ואחסון לחדרי השינה, כך שגם אם אתם מעוניינים לקנות חדר שינה מאפס או לשדרג את הישן שלכם, ניתן למצוא פתרון לכל רצון שקיים. רבים תוהים איך ניתן לבחור את חדר השינה הנוח והמתאים ביותר עבורנו וזאת עלולה להיות משימה לא כל כך פשוטה.

בחירת ריהוט חדש לחדר השינה הינו דבר מלהיב ומפחיד כאחד. כי מי לא אוהב דברים חדשים ומראה חדש? ייתכן שיש כאלו המפחדים ממהלך זה מכיוון שלרוב הריהוט יקר והחשש לטעות יכול להיות מכריע. למרבה המזל, בחירת רהיטים המתאימים לצרכים תהיה הרבה יותר קלה אם נשאל את עצמנו מספר שאלות לפני שניגש לביצוע הרכישה. 

איך לבחור חדר שינה?

    1. איכות זו כן מילה גסה – אף אחד לא רוצה ריהוט שיתפרק בתוך מספר חודשים. זה לא אומר שצריך לקבל עכשיו את הטופ המוחלט ולקרוע את הכיס בעקבות כך. שווה לבזבז יותר על ריהוט איכותי ועמיד לחדר השינה. כל הרהיטים מבית בול עץ עשויים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר אשר עומדים בתקנים האירופאיים והישראלים, בעלי פירזול גרמני איכותי וציפויים שונים השומרים על הריהוט ללא פגע לאורך זמן. מוזמנים לצפות בקולקציות המובילות שלנו: חדרי שינה קומפלט, חדרי שינה הורים ו-חדר שינה יהודי.
    2. כגודל החדר כך גודל ההשקעה – אם נבחר ריהוט עבור חדר שינה קטנטן, לא הגיוני לקנות מטה ענקית או שידה ענקית. באופן דומה, אם יתמזל מזלנו ונבחר ריהוט עבר חדר שינה גדול בהתאם לגודלו. קנה המידה הוא קריטי עבור חדר מעוצב היטב. חדרי השינה מתוצרת בול עץ יכולים להתאים לחללים גדולים וקטנים ואחד. כך למשל, חדר השינה דגם סער – חדר שינה קומפלט מעץ מלא הכולל מיטה זוגית, 2 שידות לילה וטואלט מתאים לחדר שינה גדול ומרוחב, והעיצוב – עולם ומלואו.
    3. מה סגנון העיצוב שלכם – אם אתם אוהבים דברים עכשוויים, לא תשמחו לעיצוב בסגנון כפרי לכן חשוב להשקיע מחשבה על איזה סגנון ללכת. מלבד היותם של עיצובי חדרי השינה רבים מודרנים ועכשוויים, הם גם נורא נוחים לעין ומאפשרים להיכנס למצב של רגיעה ושלווה.
    4. חדר שינה קומפלט או מיטה בלבד – כיום ישנה האפשרות לרכוש חדרי שינה מאובזרים קומפלט במיוחד עבור הצרכים שלנו. או לחילופין לרכוש מיטה בלבד ולעצב את שאר החדר בהתאם, או שלא בהתאם למיטה. מחירי חדרי שינה קומפלט הכוללים שידות וטואלט מבית בול עץ נעים בין 1890 ש"ח ל-4710 ש"ח. מחירי מיטות זוגיות בלבד נעים בין 1320 שקלים ל-1730 שקלים.
    5. מספר האנשים בחדר קובע – מן הסתם, כאשר יש יותר מבן אדם אחד בחדר, ההחלטה על הריהוט צריכה להיות משותפת. בין אם מדובר בשני אחים או זוג נסוי, חשוב לקחת בחשבון את שניהם בעת בחירת רהיטי חדר השינה. אם יש שני אחים, תזדקקו למיטה, שידה וארון לכל אחד. לכן חשוב גם על העדפותיו ורצונותיו של כל אחד ובמידת הצורך להגיע גם לעמק השווה. לחברת בול עץ קיימים מספר חדרי שינה שיתופיים, כמו למשל דגם דרור – מיטה יהודית בעיצוב שמרני עם הפרדה בתוספת ארגזי מצעים גדולים עשויים סנדוויץ’ להבטחת חוזק ועמידות ומחירו 2799 שקלים.
    6. מה התקציב שלכם – כל כך כיף לקנות דברים חדשים לבית, לא כיף לגלות שבזבזת יותר מדי. חשוב להגדיר את התקציב שלנו מראש לחדר השנה כדי שלא נסטה ממנו יותר מדי. מן הסתם עלולים להיות סטיות קטנות, אבל כדאי להיזהר. במידה ולא מתאפשר כרגע לבצע קניית ריהוט גדולה, ניתן לקנות חלקי ריהוט חדר שינה ובהמשך לקנות את שאר הריהוט להשלמת הסט. כמו למשל שידות לילה וטואלט.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *