עם השנים הפך חדר השינה של הילדים למקום שאינו רק חדר עם מיטה  עליה שמים הילדים את הראש שלהם בסוף יום וקמים בבוקר בתחילתו, חדר הילדים הפך להיות מקום מפלט ומקום שמרבית הפעילות היום יומית שלהם מתקיימת. אם זה למידה או משחק במחשב, צפייה בטלוויזיה בסרט או סדרה אהובה, ואם זה שכיבה במיטה הנוחה והעברת הזמן במכשיר הסלולרי. לכן חשוב שחדר הילדים יהיה כמה שיותר נוח ומתאים לצרכים של הילדים.

הריהוט בחדר הילדים יכול להיות אתגר. או שאנחנו נאהב והם לא, או שהם גדלים כל כך מהר שהריהוט הופך להיות לא מתאים בשיא הבזק. בשנים האחרונות יצרני הרהיטים השקיעו בייצור ופיתוח של רהיטים עבור חדרי ילדים, כך שישמשו הן כריהוט לילדים והן כריהוט לבני נוער. הרהיטים שלהם יכולים להיות ייחודיים ולמשוך גם אותנו וגם אותם. 

חדר ילדים הינו המרחב הפרטי של ילדנו. אם בעבר חדרי הילדים כללו בעיקר רק מיטות ילדים וארונות לחדרי ילדים, כיום חדרי הילדים התפתחו ולעיצוב חדרי השינה לילדים יש חשיבות רבה וכוללים בין היתר ספריות פינתיות מעוצבות ושידה. לכן חשוב לדעת איך לבחור נכון חדר ילדים שיתאים לדרישות שלנו אבל בעיקר לצרכים של הילדים שלנו.

איך לבחור חדר ילדים

  1. הגדירו את תקציב הריהוט לחדר ילדים – כמו כל רהיט, גם לריהוט חדרי ילדים קיים טווח מחירים רחב, בין  630 ש"ח ל5500 ש"ח. החליטו כמה אתם מוכנים להשקיע ווודאו שבדקתם את כל האופציות הקיימות.
  2. הסכימו לקבל את חוות הדעת של הילדים שלכם – היום הילדים כבר הרבה יותר מעורבים בחיים שלהם מאשר שהיו בעבר. יש להם דרישות ורצונות שלפעמים קשה להדביק את הקצב. ילדים מגיל 3 ומעלה כבר יכולים לומר לנו מה הם אוהבים ומה לא. כמובן שהם לא יבחרו את צבע הקיר אבל יש להם אמירה בעניין החדר, כך הם ייהנו ממנו יותר. מומלץ לעבור איתם על מגוון אופציות ולבחור ביחד איתם. אפשר גם להסביר להם על היתרונות של ספריה גדולה עם שולחן עבודה נוח או על גודל המיטה.
  3. תכנון קדימה – הילדים שלנו הולכים וגדלים בקצב מסחרר, ככל הנראה הריהוט שנבחר איתם כרגע ישמש אותם לפחות 5 שנים קדימה אם לא יותר. לכן חשוב להשקיע מחשבה באיזה ריהוט להשקיע והאם יהיה גם רלוונטי לשנים הבאות. כמובן שגם האיכות של המוצרים חשובה, לכן במידת הצורך, כדאי להשקיע את סכום הכסף הדרוש כדי לרכוש ריהוט איכותי באמת.
  4. האופציות – כמות האופציות הקיימות היא גדולה, ככה שכל צורך יכול לקבל מענה. חדר ילדים גדול כמו בדגם שמש, הכולל ארון, ספריה ומיטה במגוון מידות וצבעים שונים ועלותו 3190 ש"ח יכול להתאים לחלל גדול והוא פתרון מושלם גם לשנים הבאות. מצד שני, דגם יער הכולל שולחן עבודה, מגירות וכוורת לתלייה הינו פתרון פשוט להתאמה של חדרי ילדים לצרכים שלהם עקב גדילתם.
  5. איכות זו כן מילה גסה – כמו שכבר ציינו, ילדים גדלים בקצב מסחרר ולכן ישנו צורך לשמור על הרהיטים לאורך זמן. חשוב לוודא שהרהיטים שנקנים מאיכות טובה ועמידה לאורך זמן. כל הרהיטים עשויים מחומרי גלם איכותיים העומדים בתקנים האירופאיים והישראלים, בעלי פירזול גרמני איכותי וציפויים שונים השומרים על הריהוט ללא פגע לאורך זמן.
  6. בטיחות וחומרים ידידותיים לסביבה – ריהוט לילדים צריך להיות עשוי מחומרים לא רעילים וידידותיים לסביבה. ריהוט העשוי מחמורי גלם איכותיים העומדים הן בתקן האירופאי והן בתקן הישראלי יבטיחו כי ילדיכם לא יפגע מחומרים רעילים ומזיקים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *