בחירה בקמין היא לא רק הוספה של פריט פונקציונלי לחלל הביתי אלא אפשרות של ממש לשדרג את המראה של כל חדר. אז איך תבחרו את הקמין המתאים לכל חלל, באילו אספקטים צריך להתחשב ולמה שילוב נכון חומרים זה שם המשחק? גלו הכל בכתבה הבאה!

 

העניקו תשומת לב לקונספט העיצובי הקיים

בין אם החדר שלכם מעוצב בסגנון רטרו ובין אם בסגנון הארט דקו, לקונספט העיצובי הקיים יש משמעות עליונה בבחירת סוג הקמין. לכן, יותר ממומלץ להבין את הסגנון הדקורטיבי הקיים ולהוסיף לו קמין אשר ישדרג את הקווים הקיימים ויתרום בניואנסים לאווירה של החדר. אחרת, אתם מסתכנים באקלקטיות עיצובית ומנעד רחב (מדי) של סגנונות בתוך חלל אחד.

 

חשבו על הפונקציונליות של כל חדר בבית

כדאי לחשוב גם על הפונקציונליות החדר – הרבה לפני שחושבים על הקמין הנכון בעבורו. בדקו מי שוהה בחדר, מה סגנון החיים שלו והאם מדובר בחדר שינה או בסלון, בכדי לקבל את ההחלטה המדויקת ל- DNA של החלל שאותו אתם שואפים לשדרג. מכיוון שבשוק הישראלי יש כל כך הרבה קמינים, אין טעם להתפשר על משהו אשר לא מתאים לאופי של החדר.

 

תנו את הדעת על הריהוט שקיים בכל חדר – לפני כל בחירה

הריהוט מהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר בקביעת אופיו של החדר ולכן גם בקביעת הקמין האולטימטיבי בעבורו. הביטו בהרכב החומרים אשר עליהם מתבססים הרהיטים, על הטון שהם קובעים בחדר ועל הוויב שהם מעניקים לו – בטרם כל רכישה. העדיפו קמינים אשר מדברים באותה שפה עיצובית.

 

אל תשכחו את הספייס העומד לרשותכם

הגודל של החדר משפיע באופן ישיר על האופי שלו ולכן גם על האופי של הקמין המתאים לו. בעבור חדרים קטנים אנו נשאף לנצל כל גומחה באופן אולטימטיבי ולכן ייתכן שדווקא קמין אשר משתלב בין חיבורי הקירות – יסגור לכם את הפינה. בעבור חדרים גדולים יותר, הקמין עשוי להיות האקססורי הדקורטיבי שעליו מתבסס החדר ואף לתחום אותו כהלכה.

 

התייעצו עם מעצב פנים או סטייליסט מומחה

אם אתם עדיין לא הגעתם להחלטה בדבר הקמין המבוקש לחדר שלכם, שווה לבדוק עם מעצב פנים או סטייליסט בייתי מה דעתו בנושא. ברוב המקרים, אנו קשורים רגשית לריהוט ולמרכיבים את החדר הנוכחי וכל שינוי עלול להיראות לנו קשה במיוחד. על ידי פנייה לאיש מקצוע, ניתן ליהנות מתובנות של מישהו אשר זהו מקצועו ואשר חף מאינטרסים.

לסיכום, אין ספק שלכל חדר יש אופי משלו ואין טעם לשנות אותו לחלוטין עם הוספה של קמין. יחד עם זאת, ניתן לגעת ברבדים השונים של העיצוב הקיים ולהדגיש את הרכב החומרים או הקונספט העיצובי הקיים בעזרת קמין איכותי שגם יתרום לאווירה. תרתי משמע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *