כיום ארונות מהווים חלק משמעותי מהריהוט והעיצוב בכל בית. הם פריט חיוני לשימוש בכל יום. קודם כל, אנו זקוקים לארונות על מנת לשמור על הבגדים שלנו מאורגנים ומסודרים ולאחסן מגוון של ציוד, אם זה לשימוש יום יומי או שימוש בתקופת זמן ארוכה יותר.

בנוסף, קיימים כל כך הרבה סגנונות שונים של ארונות, כך שכל ארון הוא אלמנט דקורטיבי בעצמו. ארונות ממלאים חללים גדולים וקטנים ואחד. ישנם ארונות עם פתרונות אחסון וכאלו המאפשרים להתאים את סדר המדפים בהתאם לצורך. אז איך נדע לבחור ארונות?

טיפים לבחירת ארונות

לא תמיד קל לבחור בחירה נכונה. בגלל המגוון העצום של סגנונות, גדלים, סוגים וחומרים זמינים, קל לבחור את הארון דווקא את הארון שהוא לא בהכרח המתאים לנו ביותר. ניקח בחשבון שארון טוב הוא השקעה נהדרת ורכישה שתמשך חיים שלמים. לכן כל כך חשוב לבחור נכון.

  1. מה הצרכים שלנובגלל שארון הוא השקעה נהדרת לטווח ארוך, חשוב שנדע בדיוק מה הצרכים שלנו ומה אנחנו מחפשים בארון. הרבה ציוד לאחסן, ארון שישמש את הילדים שלנו לטווח ארוך או ארון שמתאים בול לצבעי הסלון שלנו.

  2. סוגי ארונות – ישנם המון סוגים שונים של דלתות ארונות, חשוב לדעת לאיזה סוג ארון נזדקק. אם יש לנו שטח טוב, הדבר שהכי כדאי לנו לעשות הוא לבחור ארון גדול עם תכונות ותוספות נוספות. עם תוספות אלו ניתן לשנות ולארגן את תכולת הארון איך שרק נרצה. כמו כן יש גם ארונות שמאפשרים שינוי של מיקום המדפים על מנת להתאים לנו את הארון בהתאם לצרכים שלנו.

ארונות פתיחה – ארונות שהדלתות שלהם נפתחות כלפי חוץ, ישנם מספר רחב של דגמים וגדלים, כמו למשל אופציה ל-3או 4 דלתות, תוספות של מגירות וכמובן עיצוב ייחודי בהתאם לצרכים ולדרישות שלנו. מחירי ארונות עם 3 דלתות יעלו בין 1300 ל-2100 ש"ח וארונות עם 4 דלתות יעלו בין 1520 ל2340 ש"ח.

ארונות הזזה – ארונות עם דלתות הזזה, נוח לחללים קטנים בהם אין מקום לפתוח את הדלת כלפי חוץ. ניתן למצוא ארונות הזזה עם אופציה ל2 או 3 דלתות ואפשרות לתוספות כמו דלת מראה, תאי אחסון גדולים על מנת לספק מקסימום נוחות, ועיצוב ייחודי על מנת להעניק מראה שיתאים לנו בול. מחירי ארונות הזזה עם 2 דלתות יעלו בין 1490 ל2660 ש"ח וארונות הזזה עם 3 דלתות יעלו בין 2150 ל-4040 ש"ח.

  1. מיקום הארון – קרטריון קריטי בעת בחירת ארון, חשוב להבין איפה אנו רוצים למקם את הארון. יש כל כך הרבה סגנונות וגדלים שונים. נצטרך גם להחליט עם הארון צריך להתאים גם לקישוט החדר, אם נרצה שיבלוט או ש"יבלע" כחלק מהעיצוב של החדר.

  2. אופן השימוש בארון – קיימים גדלים שונים של ארונות, כך שלכל גודל שימוש שונה. מי שגר לבד ומשתמש בארון לבדו, יוכל לבחור את הגודל כראות עיניו. מנגד, שני ילדים החולקים חדר, ייתכן כי 2 ארונות קטנים ואישיים יותר או ארון אחד גדול יתאים. מחירי ארונות לחדרי ילדים נעים בין 1300 ל-2360 ש"ח וגם כאן ניתן לבחור פונקציות שימושיות כמו סוג
    הדלתות, צבע, גודל ותוספות שונות כמו מגירה, אופציה לאזור לתלייה וכדומה.

  3. פנים הארון – פנים הארון הוא היבט חשוב וכדאי להקדיש לו מחשבה לפני הרכישה. ארון סטנדרטי מגיע עם מעקה לתליית בגדלים, חלל לשמירה על בגדלים מקופלים ולפחות מגירה אחת. מעבר לזה, זה עניין של הצרכים האישיים שלנו.
    בימינו ישנם המון ארונות אליהם תוכלו להוסיף תכונות נוספות כדי להגדיל את כמות השטח, ולעזור לכם לארגן את הבגדים.

ארון טוב הוא ארון שימש אותנו לאורך זמן בצורה טובה ויעילה. המסקנה העיקרית היא להשקיע מחשבה באיזה ארון נרצה לרכוש. עם זאת, עדיף למדוד פעמיים ולקנות פעם אחת. לכן, וודאו שהמידות שלכם נכונות לפני שאתם מביאים את הארון הביתה.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *