ארונות הזזה הן דרך מסוגננת ומודרנית להוסיף אישיות נוספת לבית שלך. לא רק שהם נראים נהדר בכל מקום, תוכלו גם לשפר את הפונקציונליות של המרחב שלכם. עם מגוון הצבעים והסגנונות העצום, אין פלא שרבים בוחרים לרכוש אותם. בין אם מדובר על חדר השינה או המטבח, ארון הזזה מציע מגוון שלם של פתרונות אחסון והנוחות – משמעותית.

ובכל זאת, ישנם עדיין מתלבטים אם לקנות את הארון הישן, הסטנדרטי והטוב עם הדלתות הנפתחות כלפי חוץ. לכן נסביר לכם כאן על היתרונות של ארונות הזזה, ועל איך לבחור ארון הזזה שיתאים לנוחות שלכם ולעיצוב חדר השינה.

איך לבחור ארון הזזה שיתאים בדיוק לצרכים שלכם ?

  1. ססגוני ויפה – איך שלא נהפוך את זה, הארון בחדר השינה הוא ריהוט משמעותי עם נוכחות, עליו להתאים לעיצוב של החדר אחרת הוא יפריע בעין. בסופו של יום, חדר השינה הוא מקום עבורכם להירגע, לצבור מנוחה ושלווה ולהתאפס לקראת היום הבא. משהו שלא יבוא לכם לא טוב בעין יקשה עליכם להירגע ויפגע בשלווה שלכם.
  2. שטח – חדר השינה הוא לווא דווקא חדר גדול. ארון עם דלתות רגילות הנפתחות כלפי חוץ לעיתים יגרום לצפיפות בחדר השינה. בתכנון עיצוב חדר השינה עלינו לקחת בחשבון אזור ברור סביב פתח הארון עבור הדלתות. בבחירת ארון עם דלתות הזזה נוכל לחסוך את המקום הזה ולהנות מעוד קצת מקום ונוחות בחדר השינה שלנו.
    בנוסף לכך, ארונות ההזזה מבית "בול עץ" מאופיינים בתאי אחסון גדולים שיספקו לכם מקסימום של נוחות ובעיצוב ייחודי שיעניק לכם מראה שיתאים לכם בול.
  3. השקט – בחירת דלתות הזזה תעניק לכם שקט ושלווה, כך שלעולם לא תצטרכו לשמוע טריקה שוב! דלת הארון תגלוש לפתח ותסגר בשקט. כך אפשר להימנע מהסיכון להעיר את כל הבית בכל פעם שתצאו מחדר או תוציא משהו מהארון במטבח. 
  4. מגוון האופציות הוא גדול – כיום ניתן למצוא מספר רחב של עיצובים ודגמים כך שהבחירה היא בידיים שלכם. דלתות הזזה מעניקות לכם את ההזדמנות להיות יצירתיים יותר עם בחירת הדלתות שלכם. לפניכם מספר דוגמאות של ארונות הזזה מבית "בול עץ" :
  1. הגישה –  לארון מנגנון ומסילת אלומיניום המאפשרים תנועה חלקה וקלה של דלת ההזזה ומספקת סגירה הרמטית. ביחס לארון עם דלתות סטדנרטיות הנפתחות החוצה, הפתיחה של דלתות ההזזה הרבה יותר רחבה. באזורים עמוסים כמו מטבחים זהו יתרון עצום המאפשר יותר מקום לעבור דרכו עם גישה מהירה וחלקה יותר.
  2. התוספות – לארונות עם דלתות הזזה קיימות תוספות מיוחדות אשר ישפרו את אופן השימוש שלכם בארון ויעניקו לכם השלמה לחווית האחסון. ניתן לבחור במראה כאחת מן דלתות הארון וכך לקבל את הנוחות במדידת הבגדים שבארון. ניתן להוסיף גם מדפים נוספים, אופציה לטריקה שקטה וזוג מגירות פנימיות נוסף.
  3. המחיר כן קובע – לחברת "בול עץ" קיימת קולקציה עם למעלה מ-100 דגמי ארונות הזזה העומדים בסטנדרטים הגבוהים והמחמירים ביותר. כך שתמיד יתאפשר למצוא מענה לכל צורך שלכם. מחירי ארונות הזזה נעים בין 1,490 ש"ח ל- 4,040 ש"ח. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *