חדרי שינה

החלק החשוב ביותר בחלל הבית הוא ללא ספק חדר השינה שלכם. מדובר במקום האישי ביותר שלכם אליו אתם משתוקקים לחזור אחרי עוד יום של עבודה קשה ושגרה שוחקת. עד שנוכל לעצור את הזמן ולברוח לאי קסום ומבודד, תרשו לעצמכם להתפנק בחדר שינה איכותי ומעוצב. בקטלוג שלנו בבול עץ תוכלו להנות ממבחר עשיר של חדרי שינה בלחיצה פשוטה. 

חדרי השינה שלנו

בכל חדרי השינה שלנו, תוכלו להתרשם מקו עיצובי מרהיב המאפשר השתלבות הרמונית וקסומה של כלל הרהיטים בחלל החדר. חדרי השינה של בול עץ הם בדיוק הדרך הנכונה ליצירת ממלכה קטנה ומיוחדת המעניקה שלווה ושקט. בלחיצה פשוטה באתר שלנו, תוכלו להתרשם מעולם שלם של חדרי שינה מעוצבים הכוללים:

  • ארונות בגדים בשלל גוונים
  • מיטות מפוארות עם ראשים מעוצבים
  • שידות תואמות
  • מיטות יהודיות
  • כונניות ועוד

נתחיל מההתחלה, כיצד בוחרים חדר שינה?

אם נחשוב על זה כך, לעיתים די רחוקות יוצא לנו להחליף את חדר השינה שלנו, לכן אם כעת הגיע הרגע המיוחל, בואו נעשה את זה נכון. קבלו מאיתנו מספר טיפים חשובים לבחירת חדר השינה:

סגנון חדר השינה

שקט, מינימליסטי, מודרני או כפרי, לבחירת סגנון חדר השינה השפעה רבה על הלילות הרגועים והבקרים הקסומים. וודאו כי חדר השינה הנבחר אכן עונה על ציפיותיכם מבחינת המראה המושלם. הקפידו לבחור בגוונים המשדרים באותו קו עיצובי, למראה הרמוני ונקי.

אצלנו בבול עץ מציעים לכם מגוון רחב של גוונים בכל הרהיטים! תוכלו למצוא צבע גוונים סטנדרטים כדוגמת שחור ולבן ובנוסף צבעים נוספים דוגמת האלון המבוקע, יוטה אפור ועוד. 

בחירת מידה

מומלץ להסתייע במטר בשלב הנוכחי, בכדי לבצע מדידות של חלל חדר השינה. לאחר שהערכתם את גודל החדר, בצעו בחירת מידה נכונה של כלל הרהיטים החל מהמיטה הייעודית, ארון הבגדים, שידות תואמות וכוננית, בהתאם לבחירתכם.

שדרוגים ותוספות

כל הרהיטים שלנו מיוצרים בהזמנה אישית בהתאם לדרישת הלקוח! לכן, ניתנת האפשרות להוספת שדרוגים כאלו ואחרים כמו למשל, טריקה שקטה לארון הבגדים, ידיות לבחירה, הוספת מראה, מחיצות ומגירות ועוד שלל אפשרויות, לקבל תוצאה מושלמת.

מה תוכלו למצוא בחדרי השינה של בול עץ

חדרי השינה שלנו מציעים את כל הרהיטים הדרושים לכם, כולל פתרונות אחסון נוחים ומגוונים המאפשרים התארגנות יעילה. בלחיצה פשוטה תוכלו להתרשם מ:

  •         חדרי שינה יהודיים(חלקם עם ארון)
  •         חדרי שינה קומפלט(חלקם עם ארון)
  •         ארונות בגדים לחדר השינה

נגמרו הסיבות להתרוצצויות מיותרות! אצלנו תוכלו להנות משפע של חדרים מעוצבים, באיכות חסרת תקדים בלחיצת כפתור פשוטה. צוות המעצבים שלנו חשב עבורכם על כל פרט בהליך הייצור וביצע התאמות מושלמות לקבלת תוצאות מרהיבות. לכם רק נותר לבחור את חדר השינה האהוב עליכם, להתאים מידה וגוון ולתת לנו לעשות את יתר העבודה. בואו נעשה היכרות קצרה עם הרהיטים בחדר השינה:

המיטות שלנו

אם נעזוב לרגע בצד את העיצובים המיוחדים, המיטות שלנו מיוצרות מחומרים איכותיים בלבד דוגמת המלמין היצוק והכפול וכן עץ הסנדוויץ' היוקרתי בציפוי פורמייקה, כך שתוכלו לישון בנחת מבלי לחשוש מנזקי בלאי כאלו ואחרים. המיטות שלנו עמידות בפני שריטות ורטיבות והן מאפשרות נשיאת משקל בבטחה.

בהקלקה פשוטה בחרו במיטה הרצויה – מיטה יהודית / מיטה זוגית / מראה קלאסי / מראה מודרני ועכשווי / ראש מיטה מעוצב / מינימליסטית ועוד.

ארון בגדים

לארון הבגדים נוכחות משמעותית בחדר השינה, לכן מומלץ לבחור בעיצוב אחיד המתכתב עם יתר הרהיטים הנבחרים. הארונות שלנו כוללים שטחי אחסון מרובים ומציעים מדפים נוחים ומרווחים, תא לתליית קולבים, מגירות לשליפה מהירה, דלתות הזזה או פתיחה ועוד שלל אפשרויות ותוספות.

יש לכם תכולה רבה? רוצים למקסם את החלל קיים? הוסיפו מחיצות לחלוקה אידיאלית, מראה עבה ואיכותית, מדפים נוספים ועוד.

שידות לילה – לאסון נוח ונגיש

מכירים את זה שהעייפות הגיעה, העיניים נעצמות, הרגליים כבר מכוסות ודווקא ברגע הזה שום דבר לא בהישג יד? לשם כך הכנסנו לכם בחבילות חדרי השינה שלנו שידות לילה מהממות! תוכלו להנות משמירת החפצים בצורה אינטימית ואישית בתוך מגירות נוחות הממוקמות בדיוק לצד המיטה שלכם.

כוננית ארגון

בבול עץ מגוון עשיר של כונניות בעיצובים שונים, מידות מגוונות וצבעים מרהיבים! הכונניות שלנו כוללות בחלקן מגירות מרווחות ומראה עבה ואילו חלקן ניתנות לתלייה. בלחיצת כפתור פשוטה תוכלו להנות ממבחר עשיר ואפילו להוסיף תוספות ושדרוגים!

הזמנתם חדר שינה? אלו הם ימי האספקה הצפויים

מרגע שלב ביצוע ההזמנה, עומדים לשירותנו 21 ימי עסקים, בהם נדאג לייצר את כלל הרהיטים בהתאמה אישית. מפעלנו מייצר רהיטים כבר למעלה מ-30 שנים, תחת ביקורת קפדנית ומחמירה תוך שימוש בטכנולוגית האוטומציה הממוחשבת, המעניקה לרהיטים רמת גימור חלומית מושלמת ובלתי מתפשרת.

קיבלתם את הרהיטים? איזה כיף, תהנו ותתפנקו! נשמח לקבל תמונות של חדר השינה המהמם שלכם ולהתרגש ביחד איתכם!

לכל שאלה, אנשי המקצוע שלנו כאן עבורכם

מתלבטים לגבי מידה או גוון? רוצים לקבל חוות דעת מקצועית או טיפ לבחירה נכונה? אנשי השירות והמכירה שלנו בבול עץ כאן עבורכם! באפשרותכם להשאיר פנייה עם פרטי הקשר שלכם באתר ונציגי החברה יחזרו אליכם בהקדם האפשרי, או ניתן להתקשר למרכז ההזמנות שלנו בשעות הפעילות.