האדם הממוצע מבלה כשליש מחייו במיטה, מה שאומר שעליו להקדיש זמן רב לבחירה נכונה עבורו של המיטה שלו. בחירה במיטה לא נכונה יכולה להוביל לכאבי שרירים, כאבי גב וחוסר שינה, מה שיגרום לתפקוד לקוי במהלך היום יום. שנת לילה טובה יותר במיטה טובה יותר יכולה להקל על חיינו בצורה משמעותית מאשר שינה על מיטה שאינה נוחה כלל.

העניין הופך קריטי יותר בעיקר כאשר מדובר על מיטות זוגיות. מיטה זוגית היא הריהוט, אם לא הכי חשוב ומשמעותי בתוך חדרי שינה. המיטה חייבת להיות נוחה עבור שני בני הזוג שישנים בה ולהיות מותאמת לחלל חדר השינה הן בגודל והן בעיצוב שלו. על מנת לבחור מיטה זוגית טובה ואיכותית, מומלץ להיעזר במספר הטיפים הבאים.

איך לבחור מיטה זוגית טובה ואיכותית?

  1. הצעד הראשון הוא למדוד את השטח – לפני שניגשים לקנות את המיטה החדשה, חשוב לוודא שהיא אכן מתאימה למידות של חדר השינה שלכם. ישנן מיטות במגוון גדלים כמו קינג סייז, קווין סייז וכו' כך שתמיד ניתן יהיה למצוא את הגודל המתאים עבורכם. 
  2. הנוחות מעל לכל – כמו שכבר ציינו, הנוחות היא עניין קריטי עבור התפקוד היום יומי, איכות החיים והבריאות שלנו. כאשר נבחר מיטה זוגית, עלינו לבחור מיטה שנוחה עבור שני בני הזוג. גם במזרן וגם בעיצוב המיטה. לעיתים נתקל במיטה זוגית עם עיצוב מיוחד שלווא דווקא מוצא חן בעיני שני בני הזוג.
    כמובן שבחירת המיטה ביחד תאפשר לשניכם להשלים עם הרכישה ותמנע ריבים מיותרים.
  3. בסיס מיטה כבסיס לשינה טובה – אם עסקנו בנוחות, מלבד המזרן גם בסיס המיטה משפיע על הנוחות שלנו. בסיס המיטה חייב לשמור על צורתו המקורית ולא יזוז עם הזמן. בסיס מיטה איכותי ישמור על צורתו המקורית ויאפשר תמיכה למזרן ולגב שלכם.
  4. שטח אחסון – אם אין לכם מקום לארון בגדים גדול בו אפשר לאחסן כמות גדולה של בגדים וציוד נוסף, או שאין מקום לסדינים שלכם, שקלו לקנות מיטה עם אחסון פנימי. הם יאפשרו לכם מקום נוסף לאחסון של הדברים שלכם בצורה קלה ונוחה.
  5. הסגנון – כיום קיימים מיטות זוגיות במגוון רחב של סגנונות עיצוב מעיצובים מסורתיים וכפריים ועד לעיצובים מודרניים ולכן המיטה הזוגית שלכם חייבת להיות מותאמת לטעם ולסגנון העיצוב של חדר השינה שלכם. לחלק מן המיטות קיים ראש מיטה מרופד אשר הינו חלק מסגנון המיטה, גם אותו ניתן להחליף במידת הצורך ועל פי דרישה.  הבדל נוסף בסגנון יהיה האם אתם מעוניינים בחדר שינה הורים, חדר שינה יהודי או בכלל בחדר שינה קומפלט למשל.

    דוגמא טובה היא דגם סנדי – מיטה זוגית עשויה עץ מבית "בול עץ". מיטה זו בעלת ראש מיטה ייחודי ומרופד ועלותו היא 1,730 ש"ח, השקעה נכונה עבור הנוחות שלכם.
  6. מזרן אוטופדיים = תמיכה נוספת לגב – יחד עם מיטה זוגית ניתן לרכוש מזרן אורתופדי המתאים לבסיס המיטה. חשוב לוודא כי המזרן הינו איכותי לפני הרכישה וכמובן לוודא כי הוא נוח לשני בני הזוג. מזרן אורטופדי איכותי יעניק לכם תמיכה לגב במהלך השינה, יאפשר לכם שינה שלווה ורצופה ויישמור על צורתו לאורך זמן. ביחד עם רכישת מיטה מבית "בול עץ" ניתן גם לשדרג את הקנייה עם מזרון אורתופדי איכותי להשלמת חווית השינה.
  7. המחיר – חברת "בול עץ" מייצרת מיטות עץ העשויות מחומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר עבור חווית השינה והבריאות שלכם. מחירי המיטות הזוגיות נעים בין 1,320 ש"ח ל1,730 ש"ח וניתן לשדרג עם תוספות שונות כמו: ארגז מצעים מתרומם, מזרן קפיצים אוטופדי במספר גדלים ועוד. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *