בלי שנשים לב, הילדים שלנו גדלים בקצב מסחרר, עד שיום אחד נתקשה כמעט לזהות את הנער או הנערה שנמצאים וחיים בביתנו. שינוי זה של בני הנוער הוא חלק מגיל ההתבגרות שהם עוברים ועברנו כולנו, הוא מתבטא ברובו במצבי רוח, שינויים בסגנון המוזיקה המועדף ובסוגי הבילוי שלהם בזמנם הפנוי וכן גם במבנה הגוף המשתנה ומתבגר לאט לאט בעצמו.

שינוי זה במבנה הגוף הוא חלק קריטי בהתבגרותם של ילדים ובני הנוער, מתחיל מגיל צעיר ולכן חשוב שהם יקבלו את התמיכה המירבית שתעזור להם לעבור את ההתפתחות בצורה טובה. כמו נעלי הספורט התומכים בגב ובעמוד השדרה ולמשקפי קריאה ההכרחיים במידת הצורך, גם למיטה שלהם יש תפקיד חשוב בתהליך התבגרות זה.

במהלך חייו, יעביר האדם הממוצע כשליש מחייו בשינה במיטה שלו. נוסף על כך, כיום בני נוער מבלים את רוב שעות הפנאי שלהם בבית אם זה משחקים במכשיר הסלולרי או במחשב. לעיתים הם יעדיפו להעביר את הזמן במיטה כך שחלק משמעותי מהיום שלהם יהיה שם. לכן חשוב לדעת איך לבחור מיטה וחצי מתאימה עבור הצרכים של ילדינו. הנה כמה טיפים לבחירת מיטה וחצי.

איך לבחור מיטה וחצי ?

  1. ייעוד המיטה – מיטה וחצי מתאימה בדרך כלל לבני נוער, אנשים עם ממדים גדולים יותר מהרגיל או ילדים קטנים שזזים הרבה במהלך הלילה וזקוקים למרחב במהלך השינה. מיטה וחצי רחבה כמעט כמו מיטה זוגית כך שניתן להתפרס בה. דגם מוביל של מיטה וחצי כזאת הוא דגם שרון V1 – מיטה וחצי לילדים ונוער העשוי עץ מלא. מחירו של דגם זה הוא 1,390 ש"ח.
  2. מיטה ספה – כיום ניתן למצוא מיטות שינה שונות המשמשות גם כפתרונות עיצוב, כך למשל המיטה – ספה. ספה נפתחת זו משמשת גם כמיטה מעולה לחדרי ילדים ונוער, גם מכילה מיטה נוספת לפתיחה בעת הצורך וגם מכילה ארגז למצעים. פתרון טוב עבור ילדים שאוהבים לארח את החברים שלהם. דגם ליאת מבית "בול עץ" הוא ספת נוער הנפתחת בקלות למיטה זוגית. לספה זו מערכת תמיכה ויציבה אורתופדית המאפשרת שינה בריאה ונוחות מירבית לגוף של ילדיכם. מחיר הספה זו הוא 1,790 ש"ח.  דגם נוסף המשמש כמיטה – ספה הוא דגם יולנדה. גם דגם זה מיוצר ע"י חברת "בול עץ". מיטה זו משמשת כספת נוער וכמיטה וחצי, בעלת מגנון הרמה ידני המאפשר ארבעה מצבים שונים: מצב שכיבה, מצב הרבה קלה, מצב חצי סמיכה ומצב ישיבה. מחירו של דגם יולנדה הוא 1,670 ש"ח.
  3. למשתמש חלק קריטי בבחירה – לילדים ובני הנוער יש דעות ורצונות משלהם. מכיוון שהם עתידים להשתמש במיטה הזאת במשך כמה שנים, הם צריכים להיות חלק חשוב מבחירת המיטה, כך יוכלו להרגיש בנוח בחדר שלהם בכלל ובמיטה שלהם בפרט. שתפו והתייעצו איתם, כך תוכלו להבטיח שהם אכן ירגישו בנוח.
  4. התוספות – גם למיטות וחצי של "בול עץ" ניתן להוסיף תוספות מיוחדות להעצמת חוויה השינה כמו למשל: מעקה למיטה במגוון צבעים עבור ילדים הנוטים לזוז הרבה במהלך הלילה, מיטה נשלפת עם מגירות כפתרון אחסון למצעים או ציוד אחר, מזרון קפיצים במגוון גדלים או מזרן ספוגי במגוון גדלים ועוד .
  5. המחירים – במרבית המקומות, מחירים של מיטות וחצי יכול לנוע בין אלפי שקלים בודדים ולהרבה יותר. מחירי מיטות וחצי מבין "בול עץ" נעים בין 1,200 ש"ח ל- 1,790 ש"ח במגוון גדלים וצבעים ומיוצרים מהחומרים האיכותיים ביותר .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *